Världens bästa inlägg,

Detta är ett inlägg som du ej behöver slösa din tid på att läsa, det är till för att jag ska komma med på mest aktiva-listan, med andra ord ett inlägg för att jag ska få fler inlägg. Smart va? Eftersom du redan läst såhär långt kan vi konstatera att du inte har något liv eftersom du väljer att lägga din tid (hela 10 sekunder!) på att läsa detta. Sluta läsa nu och gör nåt bättre, kanske gå och snyta dig.

Herregud, läs inte då!?


Jag slog precis vad med min katt om att du skulle läsa det här med, och jag vann.

God natt! //VendelaMariaEriksson (det där läste du också och nu börjar det bli uttjatat att jag konstaterar det hela tiden)

Kommentarer
Postat av: joel

haha.. fy fan vad tråkig kul...

2008-04-07 @ 02:00:41
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Linn

hahah kunde inte sluta läsa

2008-04-07 @ 16:09:42
URL: http://jaaml.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0